Toimitus- ja maksuehdot
Stellae.fi (Kuura Design Oy, Y-tunnus 2998256-2 Graniittitie 13 A 27 Helsinki 00710) on verkkokauppa, joka tarjoaa uniikkeja tähtitaivasjulisteita sekä muita aihepiiriin sopivia tuotteita. Tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa laadukkaille materiaaleille.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitusehdot Suomessa
Tilaukset lähetetään keskitetysti joka maanantai. Postin toimitusaika on noin 2-3 työpäivää. Jos toimitus jostain syystä viivästyy meistä johtuvista syistä, otamme sinuun yhteyttä. Huomioithan, että Stellae.fi ei vastaa Postin jakeluviivästyksistä.
Toimitusehdot Suomen ulkopuolelle
Emme toimita tilauksia Suomen ulkopuolelle.
Toimitustavat ja -hinnat
Käyttämämme toimitustapa on Postipaketti seurantakoodilla. Toimituskulut sisältyvät aina tilauksen hintaan. Postin toimitusaika on 2-3 työpäivää tilauksen lähetyksestä. Emme vastaa Postin kadottamista lähetyksistä.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Alennus- ja kampanjakoodit
Alennus- ja kampanjakoodin voi syöttää tilaussivulla.
Asiakaspalautukset ja reklamaatiot:
- Tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
- Palautusoikeus ei koske personoituja tähti- ja syntymäjulisteita.
- Tilaaja maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut.
- Jos et ole tyytyväinen toimitettuun tuotteeseen, olethan rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakkaan tyytyväisyys on meille tärkeää.
- Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta vahinkoilmoitus lähimmässä Postin toimipisteessä. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Emme vastaa Postin kadottamista lähetyksistä.
- Maksunpalautus suoritetaan aina käytetylle maksutavalle.
Mikäli sinulla on kysyttävää, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@stellae.fi.